Powered By Blogger

Saturday 16 December 2017

Hi semua ,,, hari ni aku nak cerita sikit pasal satu benda yang membuat kami terharu sangat.. haa ada sorang laki dalam kelas kami, dia pendiam je orang nya.. satu hari tu, masa hari exhibition kami. ada segelintir dari kami yang baru tau pasal citer ini, termasuklah kau.. 

masa aku dengan beberapa orang lagi tengah lepak-lepak masa exhibition tu.. syed ada cerita pasal sorang ni dia sedih sangat kami dah nak habis dan tak tau bila lagi kami dapat jumpa ramai-ramai.. lelaki yang aku cakap pendiam tu yang aku tak sangka. dalam Final year project dia, dia ada lukis semua  character kami.. mula-mula aku dengar tu macam tak percaya jer.. lepas tu budak-budak ni cakap ada gambar scene yang dia lukis tu dekat booth dia.. bila aku tengok dekat tempat dia betul dia ada tampal gambar tu dengan booth dia .. wahhh terharuu sangat ... terima kasih azmir ..



Ni gambar yang aku cerita tadi , mungkin ada 2,3 orang character dia takde .. tapi serius tak sangka.. sapa je sanggup buat macam ni kan .. dalam diam dia,, dia sayang kami semua rupanya.. subsub..walaupun dengan aku last2 ni baru dia nak bercakap dengan aku,, haha

KENANGAN ANIMATION IN BLACK 

No comments:

Post a Comment