Wednesday, 16 December 2015

Nice drawing

Hi semua ... Hmm , hari ni nak cerita sesuatu .. Ada sorang mamat ni .. Aku tak kenal dia pun sebelom ni .. Memang tak penah perasan kat dia .. Tapi .. Masa tengah syok tengok teater menantu oh menantu tadi.. Tiba ada orang chat dekat messager .. Tengok-tengok dia anta satu gambar .. Katanya dia nak bagi masa birthday aku hari tu , tapi dia tak berani .. Nak tengok gambar apa ?? Sat na , kita sambung cerita balik .. Lepas tu, dia cakap dia dah lama nak berkawan dengan aku , dia perasan dekat aku masa sem 1 dekat kelas mandarin.. Giler la .. Dah lama kut .. Hahaha.. Baru hari ni dia ada keberanian nak chat aku .. Haha .. Tapi tak pa la .. 

Haa .. Nak tengok gambar apakan .. Jap jap .. 

Haa ..ni gambarnya ..gambar ni dia lukis sendiri kata nya.. Pakai digital painting .. Cantik tak ? Bagi aku cantik .. Dia pun ada mintak maaf sebab lukis gambar ni tanpa kebenaran .. Aku nak marah pun tak jadi .. Sebab suka dengan drawing tu .. Dia pun ada cakap dia ada drawing ni yang saiz besar punya .. Dan dia tanya aku nak tak .. Tapi aku maluu .. Hahaha..

Gambar tu .. Salam perkenalan buat kami ... Orang cakap .. Kawan biar beribu .. Kan .. 

1 comment:

  1. UntunglaaaAdePeminatMisteri

    FollowAndCommentMe@fatenshafartwork.blogspot.my

    ReplyDelete