Thursday, 15 October 2015

ZOO NEGARA...


Kami sebenarnya nak tunjuk yang kami happy sebab Mr.m bawak kami pergi zoo .. Kalau tak sebab Mr.m bawak ni tak tahu la bila kami dapat pergi zoo .. Hahahaha .. 

Pesanan Mr.m 'kalau nampak saya ,buat-buat tak kenal je ' .. 
Tapi hakikatnya, Mr.m tegur kami dulu .. Haha .. 




Z.O.O

Hai teman-teman .. Hari ni kami tengok binatang .. Hahaha .. Kelas kami hari ini di Zoo Negara .. Best dan penat ..

Hari ni kami ditugaskan untuk melukis minimum 3 lukisan .. Saya melukis gajah, zirafah, emu dan macam-macam lagi .. 

Kay lah , izin kan beta beradu dahulu .. Ponat .. Haha.. 

Tata .. 

Thursday, 1 October 2015

'Kelas Pagi'

Today aku datang lambat -_- .. Biasanya aku tunggu Mr.m tapi hari ni aku lambat Mr.m tak tunggu pun (sedih) .. 
Haa .. Disebabkan aku lambat , aku lukis buruk giler (selama ni memang buruk pun) ..haha
Tapi tak pa .. 'practice make perfect' ..